Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Návštěva knihovny - Berušky a Sluníčka - 10:00
Adaptační klub Sluníčko -Poslední lekce 12 - 15:00
1
Taneční škola Carmen – 22. lekce
2
Angličtina s úsměvem - 23. lekce
3
Poslední Barvička 11. lekce
Myška Klárka a veverka Terka a ztracená kuřátka - 10:30
4 5 6
7
BESIP - Bezpečně pro předškoláky s městskou policií - Hvězdičky - 11:00
8
Taneční škola Carmen – 23. lekce
9
Angličtina s úsměvem - 24. lekce
10
Velikonoční dílničky s rodiči - 15:15
11 12 13
14
Putování za velikonočním zajíčkem - 10:00
15
Taneční škola Carmen – 24. lekce
16
Angličtina s úsměvem - 25. lekce
17 18 19 20
21 22
Taneční škola Carmen – 25. lekce
23
Angličtina s úsměvem - 26. lekce
24
Taneční škola Carmen – náhradní lekce
25 26 27
28 29
Taneční škola Carmen – 26. lekce
Divadlo Silesia - Nezbedná čarodějnice - 10:00
30
Angličtina s úsměvem - 27. lekce
Pálení čarodějnic - 16:00
1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Naše třídy > Berušky

Berušky

Tato třída se nachází v nové přístavbě mateřské školy nad společenským sálem. Třída Berušek je koncipována pro přijímání nejmladších dětí od věku 2 let. Jsou zde tedy zařazovány zpravidla děti ve věku 2 -3 roky.

Třída je prostorná a dostatečně prosvětlená velkými okny, u kterých mohou děti odpočívat a pozorovat venkovní dění i krajinu a také světlíkem ve stropě, který dodává místnosti přísun přirozeného denního světla. Třída je doplněna prostornou dětskou šatnou a umývárnou. Vzhledem k možnosti přijímání nejmladších dětí jsou prostory umývárny a dětské šatny vybaveny přebalovacími pulty s dostatkem úložných polic pro specifické hygienické potřeby dvouletých dětí.

Cílem výchovy a vzdělávání dvouletých dětí je zejména zajištění bezpečnostních, hygienických, psychosociálních, věcných (materiálních) a personálních podmínek, životosprávy včetně stravování, organizace vzdělávání, obsahu vzdělávání a spolupráce s rodiči. Třída Berušek nabízí všem dětem jak dostatečný prostor pro volné hry a rozmanité aktivity, tak i pro častější odpočinek během dne. Dětem je poskytován dostatek času na veškeré činnosti. Také doba na stravování a odpočinek jsou zohledněny. V adaptačním režimu je důležitá provázanost režimu mateřské školy s režimem v rodině. Proto se snažíme aktivně budovat vztahy a spolupráci s rodinou dítěte směřující k jednotnému působení na dítě. Děti se nejvíce učí nápodobou, situačním učením, často vyžadují opakování činností, potřebují pravidelné rituály. Zpravidla se děti mladší tří let nedokážou delší dobu soustředit, pozornost udrží jen velmi krátkou dobu. Tomu přizpůsobujeme také činnosti, průběžně je střídáme, snažíme se sladit spontánní s řízenými. Největší prostor je ponechán volné hře a pohybovým aktivitám. Našim cílem je, aby se děti cítily v prostředí mateřské školy dobře, spokojeně, jistě a bezpečně. Proto nejmladším dětem umožňujeme, aby si z domu přinesly svou oblíbenou hračku, která jim zajistí pocit bezpečí a jistoty.

 

BERUŠKY1.jpg

 

berušky2.jpg

 

berušky3.jpg